مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

 

 بیشتر

استانها / مازندران

۱۳:۱۸ ۱۴۰۰-۴-۷

۰

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

دادستان شهرستان بابل از برخورد با متخلفان شورای شهر بابل و امیرکلا خبر داد و گفت: در شورا شهر بابل و امیرکلا، برخی‌ها دژ مستحکمی داشتند ولی مجموعه دادستانی با این افراد مقابله کرد.

مقابله با دژهای مستحکم در  شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان بابل ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته قضاییه اظهار کرد: کسی نمی‌تواند بگوید من مرتکب کلاهبرداری، اختلاس و غیره می‌شوم و چون در دژ مستحکم پارتی هستم کسی نمی‌تواند جلوی من را بگیرد.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی(ره) آنچه ما را سوگوار و ناراحت کرد مظلومیت دکتر بهشتی بود،گفت: ما در برابر خون شهدا تکلیف داریم تا زمانی که بر روی این صندلی می‌نشینیم خادم مردم هستیم، مجموعه قضایی در بحث مبارزه با فساد بسیار جدی هست و خط قرمزی هم نداریم.

 

ملاکریمی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان در موضوع شورا شهر بود، خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی در این موضوع تشکیل شد که بیشتر این افراد هم رای نیاوردند، این پرونده‌ها در تایید صلاحیت‌های بعدی اثرگذار خواهد بود، ما نیاز به کمک همه مردم داریم که فاسدان را به ما معرفی کنند.

دادستان بابل گفت: در طول ۱۷ ماه خدمت به مردم شهرستان در مشکلات  ۸۰ کارخانه‌ و واحدهای تولیدی ورود کردیم و مشکلات‌شان را هم حل کردیم.

اخبار مرتبط

برگزاری جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان بابل

فساد لانه زنبوری در مدیریت شهری / اصلاحیه قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا کارساز است؟

تقدیر امام جمعه بابلسر از رئیس اداره ورزش و جوانان

0 نظر

ارسال نظر

capcha