عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ خردادماه

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ خردادماه

هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز به کار مدرسه فوتبال شهرداری آبادان

جواد نوروزی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان با اعلام این خبر گفت: پس از وقفه طولانی در فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با همکاری امور ورزش مدرسه فوتبال شهرداری آبادان، آغاز به کار کرد.

شهروندان قزوینی تخلفات تبلیغات انتخاباتی را گزارش دهند

سعید رحمانی، مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین، از شهروندان خواست تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می‌شود را به سامانه گزارش دهند.

اجرای طرح پارکبان در شاهرود

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ساماندهی و مدیریت پارک حاشیه‌ای جهت توزیع عادلانه جایگاه پارک میان همه شهروندان است، افزود: محدود کردن محل پارک خودروها، جلوگیری از توقف‌های طولانی، کاهش بار ترافیکی محورهای پر تردد و ترغیب رانندگان به استفاده از پارکینگ‌های عمومی از مهمترین مزیت‌های این طرح به شمار می‌رود.

نصب اولین المان حجمی در زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند از حمل و نصب اولین المان حجیم میدانی در میدان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به نقش المان‌های شهری در ارتقای حس تعلق و دلبستگی شهری، دو المان و طرح حجیم توسط شهرداری زرند آماده و در میادین امام خمینی و دانشگاه آزاد اسلامی نصب خواهد شد.

اخبار مرتبط

دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی برجسته‌سازی شود

قربانی: با داد و بیداد کردن فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند

سیاست لبخند در برابر غرب کارایی نداشت/مردم خواهان تغییر وضع موجودند

0 نظر

ارسال نظر

capcha