دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی برجسته‌سازی شود

 دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی برجسته‌سازی شود

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی روزچهارشنبه در نشست طرح شهید سلیمانی و بررسی اجرای واکسیناسیون ملی که با حضور دکتر مسلم چشمی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار شد، گفت: برای مبارزه با این ویروس دقت نظر، هم‌صدایی و وحدت بیشتری لازم است.

وی افزود: کادر درمان و مسئولان مربوطه برای مقابله با این ویروس منحوس زحمات زیادی را متقبل شدند که از زحمات آنان قدردانی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه گاهی دانشجویان و مبتکران دانشگاه‌های ما افتخارات خوبی رقم می‌زنند اما آن‌چنان‌که باید بروز و ظهور پیدا نمی‌کند تأکید کرد: رویکردها و سیاست‌ها باید به سمت برجسته‌سازی افتخارات ملی حرکت کند.

وی افزود: تولید واکسن برکت یکی از دستاوردها و افتخارات ملی جمهوری اسلامی ایران است که نیاز به حمایت دارد. ضرورت دارد دانشجویان و پزشکان نسبت به کشور اعتقاد و التزام ویژه داشته باشند.

آیت‌الله لائینی به نقش ارزشمند بسیج در جامعه اشاره کرد و افزود: هر چه بسیجیان در انجام وظایفشان جدی‌تر عمل کنند نتیجه آن در جامعه بیشتر نمایان می‌شود.

امام‌جمعه ساری بابیان اینکه بسیج برای ما اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: باید آثار فرهنگی بسیج و فعالیت‌های آن را در فضای موجود دانشگاه لمس کنیم.

وی تأکید کرد: هیئت‌های عزاداری نسبت به رعایت پروتکل‌ها و بهداشت توجه داشته باشند تا هم حیثیت مجالس عزاداری و هم سلامت مردم حفظ شود.

 

اخبار مرتبط

«اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی شد

دولت سیزدهم احیاگر آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی باشد

یادداشت؛ شور و شعور حسینی، لازمه هیئت تراز اسلامی

0 نظر

ارسال نظر

capcha