پرداخت ۵۳میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندران

پرداخت ۵۳میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: از آغاز خرید تضمینی گندم تا کنون ۳۶هزار و ۳۵۵تُن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک تا ۱۷خرداد به ارزش ۵۳میلیارد و ۲۳۱میلیون تومان تاکنون پرداخت شد.

عباسعلی وفائی نژاد افزود: به منظور تسهیل در تحویل و فروش گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان تعداد ۵مرکز به مراکز سال گذشته اضافه شد و ۲۸مرکز شامل مراکز خرید ملکی و کارخانه‌های آردسازی و سیلو‌های بخش خصوصی و مراکز تعاونی روستایی در نظر گرفته شده که بنا به نیاز شهرستان‌ها بازگشایی خواهد شد.
 
او گفت: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴درصد افت مفید و ۱درصد غیرمفید هر کیلو گندم به قیمت ۵هزار تومان خریداری می‌شود.
 
وفائی نژاد افزود: کشاورزان سطح زیر کشت گندم خود را در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت کنند، زیرا خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: کشاوزران در زمان تحویل محصول کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند تا همکاران مستقر در مراکز خرید در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات کشاورزان و میزان گندم تحویلی و ارسال فایل اطلاعات برای تسریع در پرداخت وجه توسط دولت اقدام کنند.

اخبار مرتبط

استاندار مازندران: مطالبات کشاورزان تنها از طریق اتاق اصناف کشاورزی شنیده می شود

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha