رئیسی توانایی رفع مشکلات اقتصادی کشور را دارد

 رئیسی توانایی رفع مشکلات اقتصادی کشور را دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی می‌تواند در بخش رفع مشکلات اقتصادی موفق بوده و به اعتقاد بنده وی معیارهای لازم در راستای نامزد اصلح را دارا است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: سوابق آیت‌الله رئیسی در مسند قوه قضائیه نشان داده که وی  می‌تواند گلوگاه های اقتصادی کشور را مدیریت کرده و از هرگونه فساد در دولت جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: همچنین اظهارات آیت الله رئیسی در دوران تبلیغات نامزدها در زمینه رشد تولید هم شایان توجه بوده و حتما با سوابقی که وی در کانامه کاری خود داشته، می تواند در این بخش هم بر مشکلات اقتصادی فراوان فائق آید.

این نماینده مجلس اظهارداشت: آیت الله رئیسی می‌تواند در بخش رفع مشکلات اقتصادی موفق بوده و به اعتقاد بنده وی معیارهای لازم در راستای نامزد اصلح را دارا است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که آقای رئیسی آن را جزو برنامه‌ای خود عنوان کرده روان‌سازی سیستم اداری است که در فضای فعلی کشور لازم است.

وی افزود: همچنین آقای رئیسی در آخرین مناظره عنوان کرد که گشت ارشاد را برای مدیران خواهد داشت و این یعنی اینکه مدیران باید شیوه و روش کاری‌شان را تغییر داده و اصلاح کنند.

اخبار مرتبط

ضرورت تدوین استراتژی بلندمدت صادرات غیرنفتی کشور

مازندران در واکسیناسیون کرونا در صدر استان های کشور قرار دارد

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور/افزایش دما در نیمه غربی کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha