امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود

امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود

در یکی از روستاهای بخش کجور زندگی می‌کردیم از کودکی علاقه خاصی به آشپزی داشتم و در سن ۸ سالگی پخت نان در تنورهای سنتی را شروع کردم و با توجه به اینکه فقط تا کلاس پنجم درس خواندم اما در سال ۷۸ موفق به دریافت مهارت آشپزی درجه یک و ۲ در فنی و حرفه‌ای کشور شدم.

بالی‌لاشک به محصولات ارگانیک اشاره کرد و گفت: با ترکیبی از عصاره‌های میوه، گیاهان و گل های وحشی توانستم محصولاتی را ارائه دهم که کاملا ارگانیک و بسیاری از آنها از طبیعت گرفته شده است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ به صورت تجربی با ترکیب مواد غذایی سالم انواع خوراکی‌هایی از جمله شکلات حبوبات، شکلات کشک، معجون هفت میوه های وحشی، بیسکوئیت هفت مغز و ... به صورت سنتی درست کردم و با استقبال خوبی از هموطنان روبرو شد و همچنین در حال حاضر تعداد ۲۷ محصولات ترکیبی سنتی را به صورت سفارشی به فروش می‌رسانم.

این بانوی کارآفرین با اشاره به ظرفیت بالای مازندران بیان کرد: استان به دلیل ظرفیت بالای آب و هوایی و وجود میوه‌های جنگلی با خاصیت‌های باور نکردنی می‌تواند بهترین ترکیبات مواد غذایی سالم را برای کشور فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۶ موفق به کسب جواز شرکت کرسه شدم و در منزل پدری شروع به فعالیت کردم  که در این میان تعداد زیادی از خانم‌ها را به طور غیرمستقیم مشغول به کار کرده و حتی محصولات سنتی آنها را خریداری می‌کردم که با ترکیب همه مواد به محصول مورد نظرم می‌رسیدم.

کارآفرین نمونه به راه‌اندازی شرکت کرسه اشاره کرد و بیان گفت: به دلیل شرایط مالی توان پرداخت قسط برای خرید زمین و احداث سوله را ندارم و از رئیس جمهور آینده درخواست وام‌های بلندمدت برای راه‌اندازی شرکت و مشغول کردن جوانان زیادی را دارم.

 

امیدوارم دولت آینده برای مغز کارآفرین ارزش قائل شود

وی افزود: در سال ۹۹ موفق به کسب کارآفرین برتر روستایی شدم که لازمه ادامه موفقیت در این زمینه داشتن پدر دلسوز اقتصاد کشورم است، برای رشد شرکتم احتیاج به پدر دارم، امیدوارم رئیس جمهور آینده بتواند پدر اقتصادی کشور ما باشد تا با مرگ کارآفرینان روبرو نشویم.

این بانوی کارآفرین در پایان می‌گوید: هنوز دانش‌آموزی در گوشه‌ای از کلاس هستم که برای رشد کردن موانع زیادی دارم، اگر حتی یک کارآفرین ماهر باشم باز احتیاج به امیدواری از بزرگترهای کشورم دارم.

اخبار مرتبط

رئیس اداره صمت ومسئولین بازارشهرستان بابل با معاون استانداروفرماندارویژه این شهرستان بمناسبت هفته دولت دیدارکرد

افتتاح ۳۸۸ طرح هفته دولت در مازندران

صندوق‌های بازنشستگی تبدیل به حیاط خلوت دولت شده‌اند

0 نظر

ارسال نظر

capcha