نبود تفکر مردمی در دولت ها عامل مشکلات کنونی است

حجت الاسلام سید محمود نبویان یکشنبه شب در نشست هماهنگی ستادهای انتخاباتی با بیان اینکه خدمت به مردم، ارزش‌ها و نظام برای ما ملاک و معیار است، با بیان اینکه ارزش‌ها و خدمت به مردم باید برای ما ملاک باشد، افزود: اشخاص را باید ذیل این دو محور بینیم در غیر این صورت برای ما ارزشی ندارند.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به جمع آوری و شناسایی مشکلات و معضلات مردم مازندران در نشست با کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاه‌های استان، تصریح کرد: در بخش کشاورزی در سه بعد زهکشی، بهسازی آبندان ها و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری اگر بتوانیم اقدامات مناسبی انجام دهیم به طور حتم مشکلات این حوزه به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران در ادامه سخنان خود به وضعیت فرهنگی جامعه و معضلات این حوزه اشاره کرد و با بیان اینکه رفتارها و ناهنجاری‌های اجتماعی امروز کشور ناشی از عدم ازدواج و اشتغال جوانان است، خاطرنشان کرد: امروز مسئله اصلی جوانان ما اشتغال و موضوع مهم ازدواج است که متأسفانه اقدامی از سوی دولت در این خصوص صورت نگرفته و به آرزویی برای جوانان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد فرهنگی دولت این است که اولاً مردم ایران عرضه انجام هیچ کاری را ندارد و دوم اینکه ما مسؤولان نیز عرضه نداریم، ادامه داد: متأسفانه دولت فعلی حتی آب، اشتغال و مسکن مردم را به مذاکرات پیوند می‌زند و این تلقی فرهنگی مشکلی است که ما با آن مواجه هستیم این در حالی است که جوانان ما توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی برای رفع مشکلات و موانع موجود در کشور دارند و باید به آنها اعتماد شود.

حجت الاسلام نبویان همچنین به مسئله برجام و مذاکرات هسته اشاره کرده و با بیان اینکه متأسفانه دولت فعلی در چهار سال اول در مذاکرات هسته‌ای تعهد داد ۸۷/۵ درصد تحریم‌ها باقی بماند، ادامه داد: یکی از تحریم‌هایی که قول داده بودند برداشته می‌شود تحریم بانکی بود که قرار بود ۲۷ دی ۹۴ برداشته شود که متأسفانه اتفاقی صورت نگرفت.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران ادامه داد: در چهار سال اول دولت آقای روحانی رکود خیلی زیاد بود و شاهد تعطیلی گسترده کارخانجات در سطح کشور بودیم و آن تحریم اساسی ما که تحریم بانکی ما بود برداشته نشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه حجم گسترده مشکلات امروز کشور محصول تفکر اصلاحات است، تصریح کرد: اگر تفکر انقلابی و مردمی در دولت‌ها حاکم بود، وضعیت امروز کشور را شاهد نبودیم.

اخبار مرتبط

برای رفع مشکلات معیشتی برنامه ارائه شود

مسؤولان فعلی، اعتقادی به رفع مشکلات با استفاده از توان داخلی ندارند

تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha