حضور حداکثری مشارکت خط مشی مهم در انتخابات است

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه انتخابات یادگار امام راحل است و شرکت آحاد مردم در انتخابات از وظایف مهمی است که برعهده داریم، اظهار کرد: باید در انتخابات شرکت کرده و با حضور حداکثری انتخاب احسن داشته باشیم.

وی بیان کرد: سرنوشت ما در گرو مشارکت و حضور پر شور در انتخابات است و باید به دور از بداخلاقی‌ها و تخریب در انتخابات شرکت کرده و و مشارکت عمومی را بالا ببریم.

رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی در مازندران نیز اظهار کرد: تلاش داریم تا در جریان تبلیغات انتخاباتی، برنامه‌ها را به درستی منتقل و با جریان‌سازی مناسب موجبات مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

حسین زحمتکش افزود: ستاد صلح آیت‌الله رئیسی پیگیر مأموریت‌ها در حقوق شهروندی، بانوان و حقوق بشر و کمک‌های خیرخواهانه و همچنین تبیین افکار و اندیشه‌های آیت‌الله رئیسی در این بخش است.

رئیس ستاد مردمی صلح آیت‌الله رئیسی در مازندران با اعلام اینکه جریان نخبگان در استان مازندران فعال شده است و تلاش داریم تا با نخبگان استان ارتباط برقرار کرده و بر حضور حداکثری مشارکت در انتخابات تأکید شود؛ خاطر نشان کرد: در جریان نخبگانی استان، در بین حوزویان و اساتید دانشگاه‌ها رفته و تبادل افکار می‌شود و همچنین دیدار با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه با قوت در دستور کار است.

زحمتکش با تقدیر و تشکر از جامعه روحانیت که همواره پای کار بوده‌اند؛ تصریح کرد: تأکید بر مشارکت حداکثری از دغدغه‌های جدی ماست و اینکه افراد جامعه مبنای فکری را بیشتر شناخته و انتخاباتی پر شور داشته و از بداخلاقی انتخاباتی برخی کاندیداها جلوگیری شود.

وی گفت: تلاش داریم تا تأکید همه جانبه بر حضور حداکثری باشد و اینکه در جریان تبلیغات انتخاباتی تخریب نباید کرد و باید با فساد مقابله کرد.

اخبار مرتبط

حجت‌الاسلام زکوی: قوانین انتخابات نیاز به بازنگری دارد / رفتار نمایندگان مجلس مداخله‌گر در انتخابات شورا زیر ذره‌بین شورای نگهبان

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی به نظام اسلامی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha