هر کرسی شورای ششم شهر بابل ۱۰ رقیب دارد

هر کرسی شورای ششم شهر بابل ۱۰ رقیب دارد

در حال حاضر ۹۰ داوطلب برای شورای شهر بابل که ۹ کرسی دارد تائید صلاحیت هیات نظارت استان را دریافت کرده اند.

وی توضیح داد : در مجموع ۱۴۵ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر بابل ثبت نام کرده بودند که تعدادی از آنان انصراف دادند و بقیه هم در هیات های اجرایی و نظارت شهرستانی و یا هیات نظارت استان رد صلاحیت شدند.

فرماندار بابل افزود : هیات نظارت انتخابات مازندران صلاحیت ۲۵ داوطلب شورای شهرهای بابل را که به این هیات شکایت برده بودند ، تایید کرده است که از این تعداد ۱۴ داوطلب برای شهر بابل ، پنج داوطلب شهر امیرکلا ، ۲ داوطلب شهر گتاب، یک داوطلب شهر گلوگاه و ۲ داوطلب برای شهر مرزیکلا بوده است.

وی ادامه داد : در مجموع ۲۷۳ نفر برای تصاحب کرسی شهرهای هفتگانه شهرستان بابل نام نویسی کرده بودند که در نهایت با در نظر گرفتن انصرافی ها و رد صلاحیت ها ۱۷۴ داوطلب تایید صلاحیت شده اند.

ولیزاده بورا با اعلام این که نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان روز ۲۴ اردیبهشت به آنان ابلا غ شد ، گفت : داوطلبانی که صلاحیتشان در مرحله بررسی هیات نظارت استان تایید نشده و یا رد شده ،  تا ۲۸ اردیبهشت فرصت دارند به هیات مرکزی نظارت شکایت ببرند.

 وی افزود : با توجه به محدودیت های کرونایی داوطلبان می توانند اعتراض خود را به فرمانداری و یا هیات نظارت استان تقدیم کنند تا شکایت آنها در مرحله آخر رسیدگی به صلاحیت ها در هیات عالی نظارت کشور بررسی شود.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر است. شورای شهر بابل دارای ۹ کرسی است و ۶ شهر دیگر هم هر یک پنج کرسی دارند.

اخبار مرتبط

مرگ پسر ۶ ساله با شلیک تفنگ شکاری در فریدونکنار

اجرای حکم قلع‌وقمع ۲۴ واحد مسکونی غیرمجاز در کلارآباد

بازدید فرماندار ویژه شهرستان بابل از ایل‌راه های این شهرستان

0 نظر

ارسال نظر

capcha