زیرساخت‌های اقتصادی مازندران در سه سال اخیر ریل‌گذاری شد

 زیرساخت‌های اقتصادی مازندران در سه سال اخیر ریل‌گذاری شد

احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در شهرستان سیمرغ افزود : امسال همچون ۱۴ سال گذشته شعار سال توسط مقام معظم رهبری با زمینه اقتصادی نام گذاری شده که به این معنا است که دستیابی کشور به توسعه جز با حضور فعال تمامی مسئولان از استاندار گرفته تا مدیران دستگاه های اجرایی و هم افزیی و تعامل همه ارکان موثر راه دیگری ندارد.

وی با اعلام این که طی چند سال گذشته به اندازه کافی در حوزه زیرساخت ها بخصوص در روستاها هزینه شده است ، گفت : هرچند همچنان تقاضا ممکن است وجود داشته باشد ، ولی ایجاد رفاه برای مردم جز از طریق تقویت تولید با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رقم نخواهد خورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان سیمرغ تازه تاسیس است ، افزود : این شهرستان باید به سمت توسعه سوق پیدا کند که این مهم جز از طریق ایجاد بنگاه های تولیدی میسر نخواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت : پروژه های که در استان اجرایی می شود باید مقیاس بزرگ باشد. برای سطح اراضی زیر کشت باید چه در حوزه ساخت و ساز و چه در احداث گلخانه ها ارزش قائل شویم.

بر اساس اعلام استانداری مازندران ، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان سیمرغ در تداوم افتتاح طرح های چهارشنبه ها در شهرستان ها با حضور استاندار مازندران بوده است.

امروز با حضور استاندار مازندران در سیمرغ عملیات اجرایی چند پروژه تولیدی از جمله زنجیره تولید ماهیان خاویاری آغاز شد.

اخبار مرتبط

رشد اقتصادی دو هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان

رشد اقتصادی دو هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان

اخلالگر عمده نظام اقتصادی در مازندران دستگیر شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha