بارش‌های پراکنده و وزش باد در مناطقی از کشور

بارش‌های پراکنده و وزش باد در مناطقی از کشور
کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بارش‌ها در مناطقی از کشورمان به شکل پراکنده و همراه با وزش باد خواهد بود. مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از مرکز کشور درگیر این بارش‌ها خواهند بود.
 
وی ادامه داد: فردا هم مناطقی از مازندران، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق شمال و غرب استان فارس، نیمه شمالی کرمان و ارتفاعات سمنان همین شرایط را خواهند داشت. این بارش‌های پراکنده در بعضی از مناطق به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد هم رخ خواهد داد. روز دوشنبه در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان، گلستان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان هم بارش‌ها به شکل پراکنده و همراه با وزش باد خواهد بود.
 

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: روز سه شنبه همین شرایط جوی را در شمال غرب کشورمان داریم و سایر مناطق آسمانی صاف و جوی پایدار خواهند داشت. تا اوایل وقت امروز هم در استان‌های قزوین، قم، تهران، البرز، سمنان، شمال استان مرکزی، مناطق شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان هم در بعضی از ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. امروز مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهند بود.

 
رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: در تهران هم امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری است که گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر دمای تهران به بیست و پنج درجه خواهد رسید. حداقل دما هم امروز در تهران به چهارده درجه بالای صفر رسید.

اخبار مرتبط

اجرای حکم قلع‌وقمع ۲۴ واحد مسکونی غیرمجاز در کلارآباد

ترافیک سنگین و مه‌گرفتگی در محور چالوس

دادستان کرج : ۲ مفقود سیل جاده چالوس هنوز پیدا نشده‌اند

0 نظر

ارسال نظر

capcha