باران در جاده‌‌های 7 استان

باران در جاده‌‌های 7 استان

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌ نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد محور پونل-خلخال و جاده سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور فرعی شمشک-دیزین و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود شده است.

وی اضافه کرد: همچنین محور پونل-خلخال، محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد-نهبندان و محور گنج نامه-تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* تردد در هراز و کندوان روان است

مدیر مرکز مدیریت راه ها در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: در حال حاضر تردد ‌در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

* باران در جاده‌‌های 7 استان

وی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی بیان کرد: در حال حاضر در محور فیروزکوه‌ بارش باران گزارش شده است و در محورهای ‌هراز و کندوان و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی ‌خاصی نداریم.

آشوری از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، زنجان‌، کردستان‌،گلستان‌، مازندران و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

* ثبت 224 هزار تردد در آزادراه کرج-تهران-کرج در یک شبانه روز

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 115 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 109 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 103 هزار تردد ثبت شد.

اخبار مرتبط

ارش شدید باران در این استان‌ها | مردم توصیه‌های هواشناسی را جدی بگیرند

هواشناسی امروز شنبه 6 خرداد 1402 | هشدار رگبار رگبار باران در نقاط مختلف

بارش باران و تردد روان در محور فیروزکوه

0 نظر

ارسال نظر

capcha