۲۵ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در رامسر شناسایی شد

۲۵ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در رامسر شناسایی شد

محمد آزاد صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه در ایام نوروز با مصوبه ستاد ملی کرونا مسافرت‌ها به شهرهای زرد و آبی مجاز اعلام شد، گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن رامسر شاهد حضور برخی گردشگران بودیم که سبب تحول وضعیت اقتصاد گردید.

وی تصریح کرد: مسافرت‌های نوروزی سبب شیوع و گسترش ابتلاء به کرونا شد و احتمال ورود به پیک چهارم کرونا را در پیش دارد.

فرماندار رامسر آمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان امام سجاد رامسر را ۳۵ نفر عنوان کرد و افزود: وضعیت کرونا در این شهرستان نارنجی است.

محمد آزاد میزان افراد شناسایی شده مبتلا به کرونا انگلیسی را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا کنترل شود.

وی تصریح کرد: تردد خودروها از ۲۲ شب تا ۴ صبح ممنوع است و توصیه می‌شود از ترددهای غیر ضروری و دورهمی ها خودداری شود و در ایام نوروز ۳ هزار خودرو در شهرستان رامسر اعمال قانون شد.

فرماندار رامسر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دور کاری ادارات و ممنوعیت تردد شبانه در اولویت قرار دارد و مردم در این حوزه همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: پوشش ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از دورهمی ها سبب کنترل ویروس کرونا و پیشگیری از تغییر وضعیت نارنجی به قرمز خواهد شد.

اخبار مرتبط

بررسی و مقایسه تجربه مهمانان در ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی رامسر

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

سرقت و اختلافات ملکی بیشترین شمار پرونده ها در رامسر است

0 نظر

ارسال نظر

capcha