فرمانده سپاه مازندران: سپاه با اخلال‌گران حوزه معیشتی مردم برخورد جدی می‌کند

فرمانده سپاه مازندران: سپاه با اخلال‌گران حوزه معیشتی مردم برخورد جدی می‌کند

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوزه مدیریتی این استان اظهار داشت: در این حوزه به واسطه کم کاری نهادهای نظارتی و با بهره‌گیری و پشتیبانی از قانون توانستیم تا آن جایی در امر اقتصاد کشور، سلامت مدیریت و آن آرامش مدیران اقتصادی و عدم ضربه در این بخش ورود پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه توانستیم در حوزه شهرداری ساری، توزیع کننده نهادهای دامی و شرکت گاز و سایر موارد به طور جدی ورود پیدا کرده و با مفاسد اقتصادی برخورد کردیم تصریح کرد: عزم و جدیت سپاه بر این است که نظام مدیریتی مازندران با آرامش کامل و نهایت صبر و حوصله بتواند به کار خود انجام دهد به شرطی که بتوانند برابر قانون آن رونق اقتصادی داریم و مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم استان است را برطرف کنیم.

مسلمی افزود: نهادی، ارگانی و افرادی بخواهند در حوزه نظام اقتصادی و در حوزه‌های مختلف اداری استان مشکلاتی برای مردم ایجاد کند قطع به یقین با پشتیبان قانون با مفسدین و اخلال‌گران در حوزه معیشت مردم برخورد می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به زمینه کرونا و برخورد با محتکران از راه‌اندازی قرارگاه 17 غدیر به دستور فرماندهی کل سپاه در استان‌ها خبر داد و گفت: در این قرارگاه دستگاه‌های استانی اعم از جهاد کشاورزی، صمت و سپاه به منظور بررسی رصد کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم که دچار کمبود شدند، فعالیت داشته که موفق به کشفیاتی در بخش دامی چون سه هزار و 500 تن نهاد دامی، سه تن روغن نباتی، لاستیک خودرو و قند و شکر شدیم. سپاه در این بخش تا جایی پیش می‌رود که ثبات و یک جریان عادی را در استان به وجود بیاورد.

مسلمی با بیان اینکه در حوزه تولیدات برق با توجه به مشکل پیش آمده کمبود سوخت در نیروگاه نکا با ورود سپاه و مدیریت متناسب این نیروگاه توانستیم آن مشکل را برطرف کنیم، عنوان کرد: همچنین در سایر واحدهای تولیدی نیز با ارائه تسهیلات بانکی برخی از کمبودها را برطرف کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه جهش تولید یکی از تلاش‌ها و اولویت‌های مجموعه سپاه کمک به نهادهای بیرونی و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی این مجموعه سپاه است تا بتوانیم در جهت حوزه‌های مختلف جهش تولید را ایجاد کنیم گفت: امسال در شهرستان‌ها از سوی فرماندهان ناحیه اقدامات خوبی با ارائه تسهیل‌گری، کمک به واحدها و مراکز تولیدی در بخش فروش، تسهیلات بانکی و مدیریتی صورت گرفته است تا عنوان سال توسط مقام معظم رهبری محقق پیدا کند.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

امضای تفاهمنامه همکاری بین جمعیت هلال احمر مازندران و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا امضای تفاهمنامه همکاری بین جمعیت هلال احمر مازندران و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا

0 نظر

ارسال نظر

capcha