بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران امروز طی گفت‌وگویی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

وی گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آنها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

بیگلری خاطرنشان کرد: وکالت نامه‌های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روزهای تعطیل دارای اعتبار خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد: نوبت‌دهی چهار شهر؛ ساری، آمل بابل و قائم‌شهر فقط از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی صورت می‌گیرد.

این مسؤول گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه مشاغل قرار دارد شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس‌های آموزشی و آزمون آیین‌نامه که مستلزم تجمع افراد است ممنوع است .

بیگلری افزود: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت پروتکل بهداشتی شامل ماسک و دستکش و شیلد جدا کننده بلامانع است.

وی گفت: آموزش‌ها و آزمون‌های آیین نامه و عملی صرفاً در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

0 نظر

ارسال نظر

capcha