رئیس سلامت سازمان بسیج : ۶۵ میلیون ایرانی در طرح رصد سلامتی سردار شهید سلیمانی قرار گرفتند

رئیس سلامت سازمان بسیج : ۶۵ میلیون ایرانی در طرح رصد سلامتی سردار شهید سلیمانی قرار گرفتند

ساریبه نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار مسلم چشمی در دیدار با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار داشت: به عنوان کمیته ارزیابی و پایش قرارگاه شهید سلیمانی در استان‌های مختلف فعالیت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی افزود: مازندران به دلیل قرمزبودن چهار شهر در اولویت بوده و از نزدیک با همفکری میان بسیج، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی راه برون رفت از مشکل را باید بیابیم.

چشمی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یک طرح مشترک میان سازمان بسیج و وزارت بهداشت و دارای چهار کمیته بوده که کمیته شناسایی و پایش همان بیماریابی فعال در درب منازل است.

این‌مسئول بسیجی تصریح کرد: در کمیته مراقبتی اگر فردی در منزل دچار مشکل شد، این تیم که متشکل از تیم پزشکی  پرستار است فرد بیمار را مورد معاینه قرار می‌دهند و در کمیته حمایتی نیز از لحاظ اقتصادی به افرادی که در قرنطینه هستند کمک می‌شود.کمیته نظارتی نیز توسط اصناف بر اجرای درست پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کند.

چشمی بیان کرد: در کل کشور حدود 80 درصد یعنی 65 میلیون نفر توسط 240 هزار نفر بسیجی شناسایی و غربالگری شدند. این طرح مفیدترین و موثرترین طرحی بود که اجرا شد و نظارت بر عبور و مرور در کنار این طرح به کنترل بیماری کمک کرد.

مسئول رصد و پایش طرح شهید سلیمانی ادامه داد: تاکنون طبق اعلام وزارت بهداشت، 70 درصد در مرگ و میر و 60 درصد در بستری بیماران کرونایی کاهش داشتیم که اثرات و نتایج این طرح است.

اخبار مرتبط

سردار شهید سلیمانی طرح‌های آمریکا را در منطقه بر هم زد

فیلم|چگونه می‌توان انتقام خون شهید سلیمانی را گرفت؟

ادامه راه شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت و داشتن روحیه عاشورایی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha