فرماندار رامسر در جلسه ستاد کرونا

فرماندار رامسر در جلسه ستاد کرونا

هشدار فرماندار رامسر نسبت به پلمب واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وضعیت کرونا در رامسر شکننده و رو به افزایش است.

مشاغل گروه یک و دو نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک در اصناف ممنوع است.

۱۵۵ فقره پلمب و جریمه کرونایی اصناف در شهرستان رامسر

بازارهای هفتگی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند تا به شرایط پایدار کرونایی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر محمد آزاد در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه یک شرایط کرونا یک هفته قرمز بود و حمایت اصناف و تعطیلی بازارها باعث شد این مرز به وضعیت نارنجی رسید.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا شکننده و رو به افزایش است تصریح کرد: تصمیمات و ابلاغ های شهرستان رامسر توسط کارشناسان و مسئولین اعضای ستاد مقابله با کرونا عنوان می‌شود و مدیریت وضعیت با توجه به تغییر آن اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم و فعالین حوزه اقتصادی و اصناف ادارات سازمان ها شرکت ها موسسات بانک ها در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: منع تردد خودروهای پلاک غریبه و تردد شبانه از هفته گذشته با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور و پلیس راه به اجرا درآمد و افرادی که رعایت نکردند اعمال قانون شدند.

وی افزود: در  ۲۹ و ۳۰ آذر تردد خودروها از ۸ شب الی صبح الی ۴ صبح ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تاکید ما بر پیشگیری  ازدورهمی و مهمانی ها است تا به شرایط پایدار برسیم تصریح کرد: برابر دستورالعمل‌ها و بررسی ها بیشتر ابتلا به کرونا مربوط به دورهمی ها است و باید فاصله گذاری اجتماعی و پوشش ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها رعایت شود تا به وضعیت مناسب برسیم.

فرماندار رامسر گفت: مشاغل گروه یک در ۲۹ و ۳۰ آذر بصورت تمام وقت فعالیت دارند و مشاغل گروه دو از ساعت ۱۸ امروز و فردا  تعطیل است.

محمد آزاد افزود: پروتکل های بهداشتی در گروه های شغلی یک و دو رعایت شود و به مشتریان فاقد ماسک سرویس دهی نشود.

وی با تقدیر از خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی اخبار کرونا گفت: در ایام کرونا رسانه ها در شهرستان رامسر بخوبی پای کار آمدند تا با آگاهی رسانی نسبت به پیشگیری از این ویروس اقدام کنیم.

◾️وی تصریح کرد: از ۲۰ تا ۲۸ آذر دو هزار و ۵۷۱ فقره بازرسی انجام شد که هزار و ۵۷۱ مورد تذکرات و ۱۵۵ فقره پلمب و جریمه شدند.

▪️وی افزود: رعایت نکردن پروتکل ها سبب پلمب واحدهای صنفی می شود.

محمد آزاد گفت: ورودی پلیس راه چابکسر به رامسر با منع تردد خودروهای پلاک غریبه عملیاتی شد که نیروی انتظامی فعالانه پای کار آمد و بسیج، هلال احمر و دستگاه های اجرایی تلاش بی قفه داشته اند و شهرداری ها بخشداری ها دهیاری ها و شورای اسلامی بخش مرکزی و دالخانی نیز پرتلاش ظاهر شدند.

وی در ادامه افزود: در فرودگاه رامسر پروتکل ها بخوبی رعایت می‌شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اطلاع رسانی مشارکت و تلاش خوبی دارد.

وی خاطر نشان کرد: بازارهای هفتگی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند تا به شرایط پایدار کرونایی برسیم.

خبر: جلال کمالی

اخبار مرتبط

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

نتایج مثبت یک پژوهش برای درمان کرونا منتشر شد

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

0 نظر

ارسال نظر

capcha