بازداشت کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در مازندران

بازداشت کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در مازندران

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان، کارآگاهان پلیس فتا دریافتند، این افراد بدون توجه به آدرس سایت طراحی شده با تصور اینکه اطلاعات کارت بانکی خود را در یک سایت رسمی و معتبر ثبت می کنند، برای خرید شارژ و بسته اینترنتی اقدام می کردند در حالی که سایت مذکور فیشینگ و شبیه سازی شده سایت اصلی بوده و بدون توجه به این موضوع در دام کلاهبرداران اینترنتی قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات ویژه و فنی کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا از شناسایی متهم به کلاهبرداری اینترنتی ساکن یکی از شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی واخذ نیابت قضائی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

میرزایی، اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن موجود و ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده به ناچار لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب ۳۵ شهروند به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندارن به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های تلفن همراه می کنند حتما از هویت فروشگاه و گردانندگان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی، ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند

اخبار مرتبط

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با فروش مال غیر در ساری

کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در دام پلیس فتای مازندران

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در رامسر

0 نظر

ارسال نظر

capcha