نصب تابلوی اعلام قیمت در نانوایی‌های مازندران

نصب تابلوی اعلام قیمت در نانوایی‌های مازندران

او افزود: با توجه به این جایگاه راهبردی و حیاتی ضرورت دارد فرمانداران و همه مدیران ذیربط اهتمام جدی به موضوعات مختلف از قبیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خبازی‌ها و کارخانجات آرد سازی، توزیع و ارسال به موقع آرد به واحد‌های خبازی، رعایت درصد سبوس گیری، نوسازی و بهسازی، رعایت ساعت کار و حسن برخورد با مردم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خطاب به فرمانداران، گفت: یکی از کارگروه‌های مهم در شهرستان‌ها تشکیل جلسات منظم کارگروه آرد و نان می‌باشد و در شرایط موجود ضرورت ایجاد می‌کند که حداقل ماهی ۲ جلسه و ترجیحاً با حضور شخص فرماندار برگزار شود و ارزیابی جلسات شهرستان نیز بصورت فصلی به استانداری ارائه گردد.

خیریانپور افزود: این موضوع در ارزیابی فرمانداران نیز لحاظ خواهد شد.

او به بازرسی‌های منظم از خبازی‌ها اشاره کرد و گفت: این بازرسی باید از سوی مجموعه شبکه بهداشت و درمان هم از لحاظ بهداشت فردی و هم بهداشت عمومی نانوائی صورت گیرد.

معاون استاندار مازندران در ادامه به نقش اداراه کل استاندارد در این حوزه اشاره کرد و افزود: باید شورای استاندارد استان تشکیل شود ضرورت دارد نقش استاندارد در تمامی واحد‌های تولیدی برجسته باشد و در نانوائی‌ها رعایت موارد استاندارد در تولید نان باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

خیریانپور به دفترچه‌های بازدید خبازی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این دفتر چه‌ها باید همیشه در دسترس باشد تا میزان سهمیه و بازرسی‌های انجام گرفته در آن ثبت گردد. خیریانپور همچنین حضور صاحب پروانه کسب نانوائی یا مباشر قانونی آن در واحد صنفی را ضروری دانست.

اخبار مرتبط

جریمه ۶۳ میلیاردی نانوایی‌های متخلف مازندران

عدم پیگیری برای ممنوعیت نایلون در نانوایی‌های مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha