عدم پیگیری برای ممنوعیت نایلون در نانوایی‌های مازندران

عدم پیگیری برای ممنوعیت نایلون در نانوایی‌های مازندران

به گزارش مازندروز به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،در تاریخ ۱۱ آذرماه نامه‌ای از سوی دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران مبنی بر ممنوعیت استفاده از نایلون‌های پلاستیکی در سایت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران منتشر شده است.

حدود ۴۰ روز از انتشار این نامه گذشته است اما خبری از اجرایی شدن آن نیست و همچنان شاهد عرضه نایلون در سطح نانوایی‌های استان مازندران هستیم.

طرح ممنوعیت استفاده از نایلون در حالی روی خروج سایت معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته است که درباره ساز و کار آن مطرح نشده است.

در  زمان انتشار این نامه  مسؤول اتحادیه خبازان استان مازندران در جریان اجرای این طرح قرار نداشته و درباره آن اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

با علی‌اکبر غفرانی که ریاست شورای آرد و نان فرمانداری ساری را برعهده دارد همزمان با انتشار این نامه گفت‌‌‌وگوی انجام دادیم که اعلام کرد این نامه به دست ما رسیده است و قرار است به نانواها این موضوع را ابلاغ کنیم.

وی بحث عدم اطلاع‌رسانی به اتحادیه را رد کرد و گفت: از طریق اتاق اصناف به نانواها اطلاع‌رسانی کردیم و رونوشت نامه را هم در اختیار داریم.

غفرانی یادآور شد: به‌زودی در سطح کلی این مصوبه را به اطلاع خبازان می‌رسانیم.

از زمان انتشار این نامه تاکنون بیش از ۴۰ روز گذشته و در پیگیری فارس از چند نانوایی و مشاهده عینی در سطح شهر مشخص شده که این حساسیت معاون استاندار مازندران به نانوایی‌ها ابلاغ نشده است.

نکته اینجاست که آیا معاون استاندار مازندران از زمان صدور این نامه تاکنون گذرش به نانوایی‌ها نیافتده که در جریان اجرایی شدن این نامه خویش که کمترین هزینه را دارد قرار بگیرد؟

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha