ترمیم آسفالت و خط‌کشی جاده بلده طی هفته گذشته

 ترمیم آسفالت و خط‌کشی جاده بلده طی هفته گذشته

در توضیح این سوژه عنوان شده است؛چند سالی است جاده بلده منطقه نور استان مازندران از سمت پل زنگوله واقع در جاده چالوس که تا جاده هراز امتداد دارد ، دارای آسفالت نامناسب و فاقد خط کشی است.

به‌دلیل مه آلود بودن اکثر این مسیر در بیشتر ماه‌های سال و عدم روشنایی جاده در شب، نبود گاردریل و نبود خط کشی در جاده باعث ایجاد خطرات فراوان و تصادفات بسیاری برای خودروها شده که بعضا باعث حادثه‌های جانی و مالی نیز شده است.

همچنین قسمت‌های بسیاری از آسفالت این جاده چاله‌های فراوان و دست‌اندازهای نامناسبی دارد که باعث ایجاد مشکلاتی برای خودروهای عبوری از این منطقه شده است؛ درخواست ما این است برای انجام این مطالبه اصلی مردم پرشمار منطقه بلده به خصوص خط کشی جاده اقدام لازم انجام شود.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث آسفالت و خط‌کشی و ترمیم باتوجه به شرایط فصلی و همچنین جلوگیری از بروز حادثه به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی یک‌هفته گذشته ۱۰۰ کیلومتر از مناطق صعب‌العبور، منطقه بلده و چمستان به نور و منطقه میان بند رویان به بلده انجام شد.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: این میزان آسفالت، لکه‌گیری و خط‌کشی طی یک هفته تا ۱۰ روز گذشته در تاریخ نور بی‌سابقه بوده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: انجام لکه‌گیری و خط‌کشی معابر در شرایط مه‌گرفتگی و کاهش دید به رانندگان جهت جلوگیری از انحراف کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت‌کوه ساری

335 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران روکش آسفالت انجام شد

آسفالت۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha