335 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران روکش آسفالت انجام شد

335 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران روکش آسفالت انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات روکش آسفالت در 335 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و همچنین راه های روستایی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری،حسن جهانیان با تبریک فرارسیدن هفته راهداری، افزود: این میزان عملیات اجرایی روکش آسفالت در بیش از 140 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و 195 کیلومتر از راه های روستایی استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: حمل و نقل جاده ای مازندران با در اختیار داشتن 10 هزار و 400 کیلومتر راه ارتباطی شامل آزاد راه ،بزرگراه، راه اصلی و فرعی و هفت هزار و 800 کیلومتر راه روستایی و همچنین نظارت بر حدود 340 شرکت مسافری و باری و 112 پایانه بار تلاش می کنند تا راهی ایمن و استاندارد را برای شهروندان فراهم کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 150 هزار تن کالا و بیش از سه میلیون نفر مسافر از مبدا استان مازندران به سایر نقاط کشور حمل و جا به جا شده است.

جهانیان، ایمن سازی محورهای حادثه خیز، نصب تابلو و علائم و رهاسازی سنگ های لغزنده را از دیگر اقدامات این نهاد در طول سال جاری عنوان کرد.

وی از حمایت های همه جانبه مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و شخص استاندار مازندران و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت‌کوه ساری

آسفالت۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران

شروع مجدد روکش آسفالت در محلات شهر بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha