مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند

مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند

وی افزود: باتوجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری  و مصوبه ستاد مقابله با کرونا همه مکلف به پیروی از ضوابط ابلاغی هستیم. 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر هر خانه یک حسینیه، اضافه کرد: باتوجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری،  ان‌شاءالله بتوانیم  از این فضای معنوی اربعین  بهره لازم را ببریم.

این مسؤول با اعلام اینکه عدم توجه به مسائل و توصیه‌ها عواقب ناگواری به همراه دارد، اضافه کرد: خبرهایی مبنی بر حضور افراد به سوی مرزها و سواستفاده برخی از این فضای به وجود آمده شنیدیم که نگرانی‌هایی به وجود آورده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان سفری به اربعین انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مشتاقان اربعین این است که برای زیارت اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند، خبرهایی شنیدیم که برخی نسبت به این مسائل بی‌توجهی کردند و خودشان را به مرز رساندند ولی باید بدانند که حتما نسبت به ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا باید اهتمام داشته باشند.

 وی در پایان گفت: برنامه‌هایی از سوی کمیته فرهنگی  ستاد اربعین پیش‌بینی شده که لازم است همه افراد از این ظرفیت، استفاده لازم را ببرند.

اخبار مرتبط

40 اتوبوس رایگان زائران اربعین مازندران را مرز مهران منتقل می‌کنند

انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعین

راربعین امسال قراراست دراستان ایلام و کشورعراق محل اسکانی را برای زائران این استان فراهم کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha