بزرگداشت فرمانده‌هان شهید خلبان دفاع مقدس در رامسر

بزرگداشت فرمانده‌هان شهید خلبان دفاع مقدس در رامسر

حاتمی، از تغییر نام فرودگاه رامسر به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس به نام فرودگاه شهدای رامسر خبر داد و افزود: این مجموعه پس از توسعه باند پروازی هم اکنون در هفته حدود ۴۰ فروند پرواز به مناطق مختلف کشور دارد. 

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور، امام جمعه شهرستان رامسر، با بیان اینکه شهدای جنگ تحمیلی از همه اقشار و همه طیف‌ها بودند تاکید کرد: حضور همه اقشار نماد توحید بوده و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی نباید از حافظه ملت فراموش شود.

در ادامه مسعود خواست‌خدایی، فرمانده بسیج فرودگاه‌های کشور ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان مراسم و یادمان چهلمین سالروز دفاع مقدس، به شهدای شاخص منطقه اشاره کرد و افزود: شهید شیرودی و شهید خلعتبری افتخار این منطقه و مایه مباهات و عزت کشور بودند. 

وی از برگزاری هرساله مراسم بزرگداشت توسط وزارت راه و شهرسازی در باغ موزه دفاع مقدس یاد و خاطرنشان کرد: امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با پیشنهاد مدیرعامل فرودگاه‌های کشور، ۲۹ فرودگاه در سراسر ایران اسلامی مزین به نام شهدا شدند تا نام شهدا همیشه بر تارک میهن بدرخشد.

خواست‌خدایی، با اشاره به اینکه نیروی هوایی نقش پر رنگ در دفاع مقدس داشته و فرودگاه اولین و آخرین مقصد شهدا و رزمندگان در جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالروز حماسه دفاع مقدس کتاب “نقش فرودگاه‌ها در ۸ سال دفاع مقدس” منتشر شد که رونمایی از این کتاب امروز در فرودگاه رامسر انجام خواهد شد.

وی در ادامه و با اشاره به شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: علیرغم تمامی مشکلات در این رابطه اما هیچ فرودگاهی تعطیل نشد و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در این مراسم پس از رونمایی از کتاب “نقش فرودگاه‌ها در ۸ سال دفاع مقدس” که توسط فرزندان دو شهید عالیقدر صورت گرفت، وصیت نامه شهدای خلبان منطقه، شهیدان شیرودی و خلعتبری برای حاضرین پخش شد و سپس در آئینی با حضور مسئولان کشوری و لشگری و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه از یادگاران شهدای منطقه تجلیل به عمل آمد و هدایا و لوح تقدیر، تقدیم فرزندان برومند آنان، ابوذر شیرودی و آرش خلعتبری گردید.

اخبار مرتبط

بررسی و مقایسه تجربه مهمانان در ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی رامسر

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

سرقت و اختلافات ملکی بیشترین شمار پرونده ها در رامسر است

0 نظر

ارسال نظر

capcha