جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت مازندران تجلیل شدند

جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت مازندران تجلیل شدند

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم گفت : دشمنان می خواستند از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کنند اما ما در زمان جنگ انقلاب خود را به دنیا ثابت و صادر کردیم، آنها می خواستند کمر نظام اسلامی ما را بشکنند اما ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در جنگ شکستیم و اوضاع به نفع ما عوض شد.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با بیان اینکه موفقیت ها به واسطه بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد محقق شد ، افزود : اکنون هم درگیر یک جنگ تحمیلی هستیم؛ جنگی تمام عیار با دشمن که در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی، فرهنگ، فضای مجازی، در درس و دانشگاه، در محیط خانواده، کوچه و خیابان و همه جا جریان دارد و برای پیروزی در این جنگ باید از همان جوان ها و تجربیات استفاده کنیم.

وی حضور جوانان نخبه و دانشجویان را در عرصه های جهاد با دشمن ارزشمند توصیف کرد و گفت : همه مسئولان و کسانی که دستی بر آتش دارند به خاطر آینده این نظام باید از این جوانان حمایت کنند، نیازهای جهادی گروه های دانشگاهی را بیشتر برطرف کنند و به آن بپردازند.

سرهنگ رضایی افزود : تجلیل  و قدردانی از این جوانان و دانشگاهیان معادل شکرگزاری به درگاه خداوند است ، چون این جوانان در قالب اردوهای جهادی ضمن خودسازی ، به مردم خدمت می کنند.

وی با اظهار این که تمامی مشکلات کشور را نباید به پای آمریکا گذاشت ، گفت : در اینکه آمریکایی ها دشمن شماره یک ما هستند هیچ شکی نیست ، اینها قسم خوردگان به نابودی ما هستند و نسبت به انقلاب اسلامی کینه بزرگی دارند و هر آن در پی صربه زدن به این نظام هستند، اما بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر بی کفایتی ها، بی مسولیتی ها و بی توجهی ها و کارنکردن هاست و این است که بخش سنگینی از این زحمات به دوش این جوانان جهادگر می افتد.

رئیس دانشگاه مازندران نیز در این مراسم با شعار اشاره به شعار «ما می توانیم» ، گفت : اعتقاد و باور به این مطلب می تواند ما را بر بسیاری از مشکلات غالب کند، همچنان که در طول ۴۰ سال حکومت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و آشوب های داخلی بارها با مشارکت همگانی ثابت کرده ایم.

کوروش نوذری با اشاره به شرایط اقتصادی امروز و قضیه فراگیری و شیوع ویروس کرونا ، افزود : مساله مشارکت همگانی امروز نیز دوباره و در یک جغرافیای خدمت رسانی دیگری خود را به نمایش و ظهور رساند و هرکس در هرجایی هر حمایتی توانست از افراد آسیب دیده کرونا انجام داد و دانشگاه ها نیز بر اساس ماموریت راهبردی خود یعنی انجام فعالیت های جامعه محورانه نهایت تلاش خود را کردند.
در پایان این مراسم از دانشجویان و دانشگاهیان برتر مازندران در جبهه سلامت قدردانی شد.

 
  •  
  •  
  •  
 

اخبار مرتبط

معلمان جهادگران عرصه علم و معرفت هستند

0 نظر

ارسال نظر

capcha