ایجاد مرکز رصد محرومیت‌های استان در دانشگاه مازندران

ایجاد مرکز رصد محرومیت‌های استان در دانشگاه مازندران

وی افزود: خیلی از نیازمندی‌های بهداشتی استان ما توسط کارگاه‌های بسیجیان مرتفع شد اقداماتی که در کمک مومنانه صورت گرفت، قسمت قابل توجه‌ای از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را مرتفع کرد و این تصویر واقعی انقلاب اسلامی است، این عزت خودباوری و اقدام بدون توقع هرگونه مزد و اجری، مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است، امید است بتوانیم قدردان بچه‌های جهادی باشیم. 

 مسؤول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه تجلیل و بزرگداشت بچه‌های جهادی یک فرهنگ‌سازی بسیار غنی و ارزشی است، بیان کرد: از اساتید دانشگاه که در این حوزه خوب درخشیدند و نشان دادند که دغدغه بچه‌های جهادی دغدغه روسای دانشگاه هم است تقدیر و تشکر می‌کنم. 

سادات‌کرمی خاطرنشان کرد: در آینده، اقدامات جهادی استان ما به سمت اقدامات تخصصی توسط گروه‌های تخصصی جهادی می‌رود، یعنی اقدامات عمومی و عمرانی و .. قطعا  لازم است و انجام می‌شود اما دانشگاه‌ها در حوزه رشته خود نقش‌آفرینی کنند و به نوعی باید مسائل و مشکلات و کمبودهای مناطق محروم به دست پرتوان و تخصص دانشگاه‌های تخصصی مرتفع شود.

وی بیان کرد: به همت بچه‌های جهادی استان و با کمک دانشگاه مازندران قرار است یک اتاق رصد و مرکز رصد اولویت‌های محرومیت مناطق محروم استان را در این دانشگاه احداث کنیم که می‌تواند در راهبری گروه‌های جهادی  برای محرومیت‌ها و نیازمندی‌های مناطق محروم کمک کند.

 

اخبار مرتبط

۴۳ مقاله علمی به سومین همایش ملی حماسه ششم بهمن ارسال شد

جشن میلاد باسعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در دانشگاه مازندران برگزار شد

افتتاح ۲۴ پروژه محرومیت‌زدایی در روستا‌های محروم طی یک‌سال

0 نظر

ارسال نظر

capcha