بسیج سازندگی یک میلیون ماسک در اختیار مردم بابل قرار داد

بسیج سازندگی یک میلیون ماسک در اختیار مردم بابل قرار داد

وی افزود: در ابتدای سال 99 که ویروس منحوس کرونا در کشور فراگیر شد، بسیج سازندگی به‌منظور پشتیبانی از ستاد کرونا شهرستان در بحث ضدعفونی کردن معابر، محلات و تهیه ماسک فعالیت زیادی داشته است و  بالغ بر 50 کارگاه تولید ماسک با تولید یک میلیون ماسک داشتیم که بصورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شد.رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان بابل گفت: با اجرای پروژه‌های دولتی، خانه‌های محرومین و پروژه‌های محرومیت زدایی، تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه توانستیم برنامه‌های خود را  در شهرستان به نحو شایسته اجرایی کنیم و در قراردادی با کمیته امداد، تعهد ساخت 63 واحد مسکونی برای مددجویان را به‌مدت یکساله کرده که قریب به 80 درصد پروژه انجام شده و تلاش ما این است که تا پایان شهریور حدود 60 واحد را تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه قرار شد در استان دو هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد ساخته شود که 170 واحد سهم شهرستان بابل است که در حال بررسی و برآورد این پروژه هستیم، افزود: پروژه‌های بسیج سازندگی بابل در سال گذشته تنها در بخش دولتی بالغ بر 15 میلیارد تومان بوده که تاکنون 1.5 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

تقی پور گفت: از ابتدی امسال فاز نخست پروژه تعریض جاده بابل به شیرگاه از ابتدای درون‌کلا تا ابتدای مرزی‌کلا را با اعتبار چهار میلیارد تومانی شروع کردیم که در حال حاضر به دلیل جابجایی زیرساخت‌های انشعابات آب و برق این پروژه مسکوت مانده است.

وی تاکید کرد: عمده نگاه بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی است؛ به عنوان نمونه شهرک مهردشت و برج‌خیل لنگور از پروژه‌های شهرستان بوده که با محرومیت زیادی برخوردار است. پروژه‌های مخازن آب، ایجاد راه و احداث پل در مناطق بالا دست از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان بابل است.

رئیس بسیج سازندگی بابل با اشاره به اینکه سه بخش بندپی‌شرقی، بندپی‌غربی و بابل‌کنار به‌عنوان مناطق محروم شهرستان محسوب می‌شوند، گفت: در حال حاضر مجموعا 160 پروژه عمرانی دولتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بابل توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در مرحله کمک‌های مومنانه، بیش از 18 هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز بیش از 10 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اخبار مرتبط

دیدار سرهنگ خادم فرمانده جدید سپاه قائم شهر

استفاده نیمی از مردم بابل از ماسک

فیلم| برای حفظ جان یکدیگر ماسک بزنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha