افتتاح ۱۱۴ پروژه شهرستان نور در هفته دولت

افتتاح ۱۱۴ پروژه شهرستان نور در هفته دولت

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا که عرصه جهانی و بسیاری از امورات در حوزه های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده و با آسیب مواجه کرده است، اما شهرستان نورشاهد جهش جدیدی در حوزه افتتاح ها و کلنگ زنی و اجرای پروژه ها است.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه در هفته دولت ۱۱۴ پروژه در این شهرستان فتتاح و کلنگ زنی می شود، خاطرنشان کرد: ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان با ایجاد ۱۲۲۴ فرصت شغلی در این هفته به افتتاح خواهد رسید.

شادمان ادامه داد: ۱۲ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با ایجاد ۱۷۵ فرصت شغلی کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره اینکه شهرستان نور در حوزه زیر ساخت ها جهش بسیار بلندی را برداشته است، بیان کرد:آزادسازی ۶ کیلومتر از سواحل شهرستان، ارائه خدمات موثر دولت خدمتگزار در حوزه بهداشت و درمان، ارائه برنامه های بسیار متنوع در حوزه های فرهنگی و غیره در شرایطی که دشمن فکر می کرد این نظام پس از تحریم بیش ار سه ماه ماندگار نخواهد بود،رخ داده و این نشان دهنده بالندگی ، قدرت و توان یک ملت است.

فرماندار نور در ادامه با بیان اینکه حفظ آمادگی، مواجه شدن با خطر را آسان تر می کند، افزود : شهرستان نور در حال آماده سازی کادر مجرب پزشکی و تهیه امکانات بهداشتی برای موج متحمل پاییزی بیماری کرونا است.

شادمان در بخشی از سخنانش نقش خبرنگاران را در توسعه شهرستان هویدا دانست و گفت : خبرنگاران با زمینه سازی ذهنی و فرهنگ سازی در اقدامات باعث هم نوایی مردم می شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت جاده آلشرود به چمستان نیز اظهار کرد: یک کیلومتر از جاده آهودشت و پل بنفشهده به اتمام رسیده، البته بعضی از پل ها هنوز در مسیر باقی مانده که امیدواریم با پایان یافتن این پروژه برای همیشه مشکلات و حوادثی که در آن محور رخ می داد، پایان یابد.

اخبار مرتبط

دولت متعهد به ساخت ۱۶۴ هزار واحد مسکونی در مازندران

۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

تعطیلی پروژه های عمرانی/ سازمان برنج راه اندازی شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha