۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

سید کاظم حسینی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر ۱۱۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف از جمله توسعه، احداث، رینگ، کاهش تلفات و غیره افتتاح می‌شود، افزود: کاهش ضعف ولتاژ و رفع خاموشی‌ها از جمله اهداف اجرای طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی گفت: در سال جاری شبکه برق بیش از ۲۰۰ روستا در استان بازسازی و اصلاح شد واین طرح همچنان در دست ارا است.

وی با عنوان اینکه همواره قطع درختان سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه‌های برق و تأسیسات می‌شود، اجرای طرح کابل خودنگهدار را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین این طرح در جلوگیری از بروز سرقت تأثیرگذار است.

حسینی با اظهار اینکه چهار درصد مشترکان برق استان بیش از دو برابر الگو، برق مصرف می‌کنند، افزود: این دسته باید ۲.۸ برابر بیشتر هزینه برق پرداخت کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران باعنوان اینکه هزینه خرید برق بیش از ۲۵۰ تومان است، گفت: در حال حاضر به ازای هر کیلووات ساعت برق تولید و انرژی از مردم ۲۵۰ تومان دریافت می‌شود.

وی مازندران را جزو منطقه چهار گرمسیری برشمرد و گفت: با صرفه جویی اندک می‌تواند ضریب مصرف را کاهش داد و در این راستا کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف در حال نصب است.

زینتی معاون خدمات مشترکان برق مازندران نیز با بیان اینکه تعویض و هوشمندکردن کنتورهای از چندسال قبل آغاز شده است، گفت: در سال جاری براساس قانون بودجه، هزینه کنتور هوشمند توسط مشترکان و به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha