مبارزه فراگیر و قاطع با مواد مخدر انتظار مقام معظم رهبری و جامعه است

مبارزه فراگیر و قاطع با مواد مخدر انتظار مقام معظم رهبری و جامعه است

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری آریا، احمد مظفری در این دیدار گفت: کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته های فعال و منظم شورا است که با برگزاری جلسات مداوم اقدامات مقابله‌ای را ساماندهی و هماهنگ می‌کند .
وی تاکید کرد: کشف بیش از 4 تن انواع مخدر با انجام بیش از 20 هزار طرح و عملیات و دستگیری بیش از 13 هزار نفر در سال 98 حاکی از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی است که زمینه آرامش و کاهش آسیب های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کنند.
دبیر شورا با اشاره به ضروت تقویت، توسعه و تجهیز امکانات ضروری برای شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر گفت: امیدوارم با پیگیری لازم از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور و حمایت همه جانبه استاندار استان گامی اساسی در جهت تقویت، تجهیز و توسعه سامانه های کنترلی و نظارت بیشتر در این حوزه برداریم.
در این نشست نیز سردار میرفیضی گزارشی از اقدامات و برنامه های کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه کرد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی ما کاهش عرضه و سخت تر کردن دسترسی به مواد مخدر و روانگردانها است و در این راه از تمام ظرفیت ها برای مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی مازندران خواستار تجهیز، تقویت و توسعه یگان‌های عمل کننده در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و ابراز امیدواری کرد که با حضور جهادی و تلاش نیروهای کاشف و اطلاعاتی و انتظامی عرصه بر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر تنگ‌تر شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha