۹۱ هزار بسته معیشتی در مازندران توزیع شده است

۹۱ هزار بسته معیشتی در مازندران توزیع شده است

سردار محمدحسین بابایی عصر یکشنبه در مراسم رزمایش سراسری مواسات در ساری با بیان اینکه بیش از ۹۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۴۶ میلیارد تومان توزیع شد، گفت: امیدواریم در مراحل بعدی مازندران درخشش بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در ۲۰۰ حوزه مقاومت و شهرهای استان در دست اجرا است، گفت: به لطف خداوند هر روز بر آمار داوطلبان برای کمک مومنانه و مواسات افزوده می‌شود.

وی با عنوان اینکه رزمایش کمک مومنانه پس از فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شده است، گفت: همچنین کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی همزمان با شروع کرونا در استان آغاز به کار کرده است.

سردار بابایی گفت: در دوماه گذشته بیش از ۱۱۷ هزار بسته معیشتی با کمک مردم توزیع شد و بیش از شش میلیون قطعه انواع اقلام بهداشتی مانند دستکش، ماسک، روپوش بیمارستانی و غیره نیز تهیه شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شناسایی ۷۵ هزار نیازمند در استان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۱ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است و ۱۹۴ میلیون تومان از بدهی‌ها، اقساط و اجاره‌های نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار جهادگر و حدود پنج هزار خیر در این طرح مشارکت دارند، گفت: رزمایش همدلی سبب ایجاد همدلی و مودت در جامعه شده است.

به گزارش مهر، در راستای اجرای طرح رزمایش مواسات ۱۰ هزار بسته معیشتی در ساری توزیع می‌شود.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در شهرستان جویبار

توزیع ۵۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بهشهری

0 نظر

ارسال نظر

capcha