۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی در محمودآباد توزیع شد

۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی در محمودآباد توزیع شد

فرمانده سپاه محمودآباد از آغاز رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان با توزیع ۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۱۵ میلیون تومان میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد  عصر جمعه در آغاز رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان افزود : این رزمایش در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرموده  برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا همه باید همدل و همراه باشیم آغاز شده است و در همین راستا همه مسئولین  و مردم در حال خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه شده است ، گفت : ارزش هر یک از این بسته ها حدود ۳۰۰ هزار تومان است که  امشب  و فردا  در سطح شهرستان توزیع  خواهد شد.

ابراهیم نژاد افزود : علاوه بر این بسته ها ، ۲۸۰  کارت هدیه به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و  ۲۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی  نیز بین کسانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند توزیع می شود.

فرمانده سپاه محمود آباد گفت : همچنین به ۲۰ نفر از افرادی که در اثر بیماری کرونا  دچار آسیب شغلی شدند تسهیلات وام قرض الحسنه به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داده شده است .

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران  با تاکید بر لزوم توجه  به فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

 در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا طی سه مرحله  درماه مبارک رمضان،بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع  شود.

 در حال حاضر طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و  هم اکنون ۳۹۵ بیمار  مبتلا به کرونا  در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

اخبار مرتبط

توزیع مرحله دوم افطاری ساده در بین نیازمندان محمودآباد

اقدامات مکانیزاسیون کشاورزی محمودآباد در دستور کار قرار دارد

آب آشامیدنی ، مشکل تمام نشدنی بخش سرخرود محمودآباد

0 نظر

ارسال نظر

capcha