حجتالاسلام ناصر شکریان امشب در جلسه هماندیشی قرارگاه عملیات رمضان که با حضور نماینده آستان قدس رضوی در استان، روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی ، نماینده هیئت رزمندگان اسلام ، مسئول گروه های تبلیغی و جهادی استان ، مسئول اتحادیه مراکز و موسسات قرآنی در استان و ... برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان ماه تبلیغ است و با توجه به شرایط امروز کشور فعالیتهای تبلیغی به روشهای دیگری انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصتی بر تبلیغ در شرایط امروز است، تصریح کرد: فعالیتهای تبلیغی باید مهندسی و براساس شرایط روز جامعه باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: طرح اکرام حسنی و کمک مومنانه در راستای مواسات اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در محلات شهر و روستا به همت و کمک همه مردم و گروههای تبلیغی و مذهبی آغاز شده است و در ماه مبارک رمضان به نقطه مطلوب میرسد.
این مسؤول با اعلام اینکه مسجد مجازی، فعالیتهای قرآنی و فرهنگی در فضاهای مختلف مجازی در حال شکلگیری است، ادامه داد: آموزشهای مجازی، صلح ارحام مجازی و انجام مراسم و اعمال ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با قدرت و قوت بیشتری انجام میشود.
شکریان خاطرنشان کرد: راهاندازی و فعالسازی کانال های ویژه روحانیون مستقر، هیئات مذهبی، مداحان، موسسات فرهنگی تبلیغی و مراکز و موسسات قرآنی و اعزام روحانیون به محلات شهر و روستا در ماه مبارک رمضان، جشنوارههای قرآنی در رشتههای مختلف، مسابقه فرهنگی و مذهبی، راهاندازی کانالهای ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی انجام میشود.
به گزارش فارس، لزوم توجه جدی به فضای مجازی طبق نیازهای امروز و شرایط امروز کشور، محوریت فعالیتهای ماه مبارک رمضان روحانی و امام محله، آموزشهای ویژه قرآن در فضای مجازی، توجه به ظرفیت نوجوانان و جوانان، راهاندازی پویشهای دعا و مناجات در شبهای ماه مبارک رمضان، استمرار کمکهای هیئات مذهبی و گروههای جهادی در طول ماه مبارک رمضان ، توجه ویژه به مناسبتهای مهم ماه رمضان ، توجه به کارکردهای مساجد برای عبور از بحران کرونا و... از جمله موارد مهمی بوده که توسط اعضای این جلسه عنوان شد.
0 نظر