انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتی

 انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتی

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف جواهرات و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان "ساری" خبر داد.

سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت از گالری جواهرات، طلاجات و تراش سنگ های قیمتی در یک واحد آپارتمانی واقع در شهرستان ساری و سرقت مقادیر زیادی جواهرات و سنگ های قیمتی به ارزش 70 میلیارد ریال، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در محل وقوع در بررسی صحنه جرم دریافتند، سارق یا سارقان به صورت حرفه ای با شیوه و شگرد خاص از طریق درب ورودی اصلی وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد آپارتمانی و سیستم های حفاظتی، جواهرات و سنگ های قیمتی را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات و با توجه به سرنخ های به جامانده از رد یکدستگاه خودرو سواری پژو 405 در این پرونده موفق شدند، یکی از سارقان حرفه ای که از اعضای اصلی این باند سرقت بود را شناسایی کنند.

اخبار مرتبط

دستگیری موبایل‌قاپ_حرفه‌ای با ۲۴ فقره سرقت در بابل

کشف ۱۸ فقره سرقت در فریدونکنار

کشف ۴۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در نور

0 نظر

ارسال نظر

capcha