محدودیت‌های تردد جاده‌ای به مازندران همچنان ادامه دارد

محدودیت‌های تردد جاده‌ای به مازندران همچنان ادامه دارد

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با توضیح این که ورود افراد بومی استان با سنجش کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به استان مجازاست،افزود:  محدودیت‌های تردد برای ورود از طریق جاده‌های مازندران برای افراد غیر بومی همچنان ادامه دارد و پلیس طبق  مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با قدرت اعمال قانون می کند.

وی تصریح کرد:  علاوه برجلوگیری برای ورود به استان ، توقیف یک ماهه و جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای خودروهای غیر بومی طبق مصوبه انجام می شود.

وی با اظهار این که از صبح امروز  رفت و آمد خودروها در همه جاده های مواصلاتی مازندران عادی و روان است ، اضافه کرد: با توجه به وضعیت برفی و لغزندگی بودن محور هراز که حتی منجر به مسدود شدن ۲ ساعته این محور شده است، داشتن وسایل ایمنی برای تردد در این محور ضروری است.

تردد بین شهری در مازندران آزاد شد 

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آزاد شدن تردد بین شهری در استان خبر داد و گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ، از صبح امروز تردد در بین شهرهای استان بلا مانع اعلام شده است.

سرهنگ مهدی باقری ضمن قدردانی از مردم در اجرای کامل این طرح افزود: امیدواریم شهروندان از سفرهای غیر ضرور بین شهری خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان نسبت به تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای استان حساس است، ادامه داد: صاحبان این خودروها با ایست پلیس مواجه خواهند شد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور ماموران انتظامی در ۷۰ نقطه ورودی و خروجی مازندران از هشتم فروردین آغاز شده بود که از صبح امروز این طرح پایان یافت.

طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، حدود ۷۰ درصد اصناف مازندران از صبح امروز با گرفتن کد از سایت وزارت بهداشت ، فعالیت خود را آغاز کردند.

طبق مصوبه  نداشتن کد فعالیت یکی از موارد اعمال قانون برای واحدهای صنفی متخلف به شمار می رود که باعث پلمب این واحدها می شود و در این زمینه چشم پوشی نیز نمی شود.

اخبار مرتبط

بازگرداندن ۲۹ هزار خودرو از مبادی ورودی مازندران

افزایش ۸۱ درصدی خودروهای ورودی به مازندران

تردد روان در جاده‌های مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha