مدیریت کرونا در مازندران با جدیت تداوم می‌یابد

مدیریت کرونا در مازندران با جدیت تداوم می‌یابد

 احمد حسین زادگان روز شنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در ساری افزود : فرایند مبتلایان به کرونا در این استان روند کاهشی دارد و آمار بستری نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان کم شد.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت: این موضوع به معنای پایان خطر این ویروس در استان نبوده و مدیریت برای مهار این بیماری همانند گذشته تا شکست کامل ادامه می یابد.
حسین زادگان افزود : مازندران جزو اولین استان های کشور درگیر ویروس با  کرونا شد، با این که در سطح ملی و استانی هنوز آمادگی کامل برای مقابله با این ویروس ناشناخته وجود نداشت، با آمادگی که در حوزه درمانی ایجاد شد، توانستیم با همکاری درمانگران زنجیره انتقال را کم کنیم.
رییس پدافند زیستی مقابله با کرونا استان مازندران اظهارداشت : برای مدیریت ویروس کرونا با  وجود وابستگی اقتصاد استان به گردشگری با همراهی مردم مانع سفر و اقامت شدیم.
طبق آخرین گزارش که دانشگاه علوم پزشکی مازندران منتشر کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ بیمار به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و در همین مدت نیز ۱۳۵ نفر پس از بهبودی مرخص شدند و هم اکنون ۶۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
براساس این گزارش روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در مازندران که از بیش از دو هفته گذشته شروع شد، همچنان ادامه دارد.

پیگیری تصویب منطقه آزاد
استاندارمازندران در این نشست از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا در روند تصویب منطقه آزاد استان که لایحه ارسالی از سوی دولت در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، سرعت بخشند.
حسین زادگان اظهارداشت : تصویب منطقه آزاد برای استان مازندران موجب می شود تا مردم این خطه شمال کشور از مزیت های این گذرگاه اقتصادی بیشتر بهره مند شوند.
وی با تبریک به نمایندگان منتخب مردم استان مازندران در مجلس یازدهم گفت که بزودی نشستی را با منتخبان مردم این خطه شمال کشور در مجلس یازدهم برای بررسی اولویت های توسعه استان برگزار خواهد شد.
در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مازندران نیز برگزار شد، هیچ یک از ۱۲ نماینده فعلی مردم این استان در مجلس شورای اسلامی حایز اکثریت آراء نشدند و برای نخستین بار در ده دوره قبل ۱۰۰ درصد منتخبین مردم برای مجلس یازدهم جدید هستند.

اخبار مرتبط

استاندارمازندران: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

تولید روزانه ۱۰۰ کیلوگرم زباله شیمیایی در مازندران

استاندارمازندران مسوول روابط عمومی استانداری را منصوب کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha