داروی بیماران کرونایی درب منازل تحویل داده می‌شود

داروی بیماران کرونایی درب منازل تحویل داده می‌شود

دکتر مصطفی جوانیان عضو کمیته علمی ویروس کرونای کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شناسایی بیماران کرونایی و دریافت آدرس دقیق منازلشان دارویی که از وزارتخانه به صورت سهمیه تامین می شود برای این بیماران ارسال می شود.

وی گفت: جهت تسهیل در روند درمان بیماران کرونایی و جلوگیری از ترددها در سطح شهر، فرم هایی تهیه و به تمام بیمارستان هایی که  بیماران کرونایی در آن بستری بودند، داده شده است.

وی از شهروندان بابلی خواست چنانچه علائم بیماری را احساس کردند با شماره تلفن ۳۵۰۲ و یا با پزشک خانواده خودشان تماس بگیرند تا روند درمان آنها انجام شود.

فرماندار بابل روز گذشته اعلام کرد که به دلیل فشاری که بر روی کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل وارد شده است، بازارهای این شهرستان تا پایان سال تعطیل می باشد و مردم نیز از هر گونه تردد غیر ضرور در خارج از خانه پرهیز کنند.

هم اکنون برای چندمین بار متوالی خودروهای آتش نشانی با به صدا درآوردن آژیر خطر از مردم خواسته برای شکست کرونا از خانه هایشان خارج نشوند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت  و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

همچنین در این مدت بیش از یک هزار بیمار مشکوک به این بیماری در چهار بیمارستان ایت آلله روحانی، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی و مرحوم میناگر که مختص مادران باردار مشکوک به کرونا می باشد، بستری شده بودند.

 

اخبار مرتبط

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

پیشروی رنگ آبی کرونایی از مازندران/ رنگ نارنجی پرکشید

0 نظر

ارسال نظر

capcha