کاهش حضور پرسنل کارگاهی در پروژه‌های عمرانی مازندران

کاهش حضور پرسنل کارگاهی در پروژه‌های عمرانی مازندران

مهدی رازجویان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم به منظور اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا و به دستور فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان مازندران گرفته شده است . 

وی با اشاره به اینکه کاهش حضور پرسنل پروژه‌های عمرانی در جهت حفظ سلامت آنها است، افزود: انتطار می رود پیمانکاران و کارفرمایان در جهت تحقق این مصوبه اقدامات لازم را رعایت کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساز و کار مشخصی برای کاهش حضور پرسنل پروژه های عمرانی مشخص نشد ، گفت: برای ادارات مقرر گردید که با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند و برای پروژه های عمرانی نیز همین شیوه توصیه می شود. 

رازجویان همچنین تاکیدکرد: کاهش حضور نیروهای پروژه های عمرانی شامل تمامی پروژه های راهسازی ، ساختمانی و توسعه ای استان در محیط های شهری و بین شهری خواهد بود. 

وی با بیان اینکه این کاهش حضور به منظور اخراج نیست ، افزود: بر اساس این مصوبه حضور پرسنل عمرانی از امروز تا ۱۵ فروردین ۹۹ باید در محل کار خود کاهش یابد. 

گفتنی است که طبق آخرین آمار ویروس کرونا در مازندران یک هزار و ۲۰۶ نفر را  مبتلا کردو حدود ۶۲ نفر در استان نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند. 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha