ضدعفونی کردن بنادر و شهرهای استان با جدیت انجام شود

ضدعفونی کردن بنادر و شهرهای استان  با جدیت انجام شود

عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و  ارتش، ضدعفونی کردن همه مناطق استان به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: عملیات تب سنجی در گلوگاه‌ها و ورودی شهرهای استان ادامه یابد و جمعیت هلال احمر با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اکیپ‌های تب سنجی را تقویت کند.

 

گراوند با تاکید بر سرعت بخشی در تعیین تکلیف اقلام بهداشتی مورد نیاز از سوی اموال تملیکی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر موضوع رعایت اصول بهداشتی در نانوایی‌ها را به صورت جدی پیگیری کند.

استاندار بوشهر  با تاکید بر بازرسی و نظارت بر واحدهای تولید کننده مواد شوینده در این استان بیان کرد: با مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی کردن محیط ادارات با دقت انجام شود.

گراوند گفت: با دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مقابله با ویروس کرونا کم کاری می‌کنند برخورد می‌شود. .

وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر سفرهای ملوانان، جلوگیری از سفرهای غیر ضروری و همکاری بانک‌ها در تنفس به پروژه‌های بوم‌گردی برای بازپرداخت اقساط با توجه به کاهش سفرها به این مناطق، مورد تاکید است.

استاندار بوشهر با قدردانی از  صدا و سیمای مرکز بوشهر در تهیه و تولید ویژه برنامه های آموزشی مقابله با کرونا به ویژه برنامه ساعت سلامت، اظهار اشت: در این شرایط که مقابله با بیماری کرونا در اولویت است باید مراقب باشیم آرامش روانی جامعه به هم نخورد.

گاروند اضافه کرد: به جامعه پزشکی استان و کشور افتخار می‌کنیم، باید در فضای مجازی، امید و نشاط را در بین مردم ترویج کنیم.

در این جلسه مقرر شد ساعت کاری ادارت تا پایان هفته از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ باشد پیش از این ساعت کاری ادارات هشت تا ۱۳ بعد از ظهر تعیین شده بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha