بازار هفتگی و اماکن گردشگری در سوادکوه شمالی تعطیل شد

بازار هفتگی و اماکن گردشگری در سوادکوه شمالی تعطیل شد

سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : بازار روز این شهرستان که هر هفته یکشنبه در محیطی باز برگزار می شد برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط تعطیل شد .

وی گفت : برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا همچنین ورودی پارک های گردشگری شهرستان سوادکوه شمالی همچون اندرگلی ، سنبل رود ، برجستانک و سد زمزم را بسته ایم و اجازه ورود مسافر و گردشگر به این اماکن را نمی دهیم .

 

فرماندار سوادکوه شمالی از ابلاغ عدم حضور گردشگران به لیدرهای تور گردشگری برای حضور در این شهرستان خبر داد و افزود : برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از حرکت قطار گردشگری تا اطلاع ثانوی به این شهرستان هم جلوگیری کرده ایم .

انصارالحسینی با اعلام اینکه یک واحد لوازم بهداشتی به دلیل گرانفروشی در شهرستان سوادکوه شمالی پلمب شده است ،  گفت : برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سعی کرده ایم تا بر قهوه خانه ها مدیریت کنیم تا پذیرایی صورت نگیرد و همچنین عرضه قلیان را هم  ممنوع کرده ایم .

وی از توزیع بروشورهای آموزشی و راه های پیشگیری از ویروس کرونا در واحدهای صنفی و رستوران ها خبر داد و گفت که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر روز ضدعفونی در معابر و کوچه های شلوغ این شهرستان در حال انجام شدن است و شهرداری این شهرستان هم مواد ضد عفونی کننده در اختیار وسایل حمل و نقل عمومی قرار داده است .

فرماندار سوادکوه شمالی در پایان گفت که به منظور پیشگیری از ویروس کرونا سم پاشی و ضدعفونی در روستاها توسط دهیاری این شهرستان در حال انجام شدن است و همچنین بازدید  از مرکز ترک اعتیاد و خانه سالمندان که جامعه هدف بهزیستی هستند ، صورت می گیرد .

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha