همه وضعیت بهداشتی و درمانی کرونا را جدی بگیریم

همه وضعیت بهداشتی و درمانی کرونا را جدی بگیریم

به گزارش مازند روز به نقل از از دفتر حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی ایشان گفتند که این روزها مردم ده ها کشور دنیا از جمله کشور عزیز و مردم با وفا درگیر یک بلا به نام ویروس کرونا می باشند و از نظر قرآن می توان این را آزمونی دانست تا صبر مردم سنجیده شود.
وی با توضیح این نکته که باید در کنترل و مقابله با بیماری ویروس کرونا از سه دسته تشکر و در عین حال تذکر داد ، افزود: مسوولان  که الحمدالله با تمام قدرت به میدان آمدند و مسئله را پیگیری کردند و زحمات زیادی کشیدند که صمیمانه تشکر می کنم و آرزوی توفیق داریم. 
امام جمعه ساری ادامه داد: مسوولان  در قالب ستاد ویروس کرونا با شعار کرونا را شکست می دهیم وارد میدان شدند و ضمن تشکر به آنها توصیه‌می کنم که راه خودشان را با صبر و استقامت و جدیت ادامه دهند.
وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران بیمارستان ها ، پزشکان و پرستاران که در فضایی پر خطر با فداکاری به مردم خدمات شبانه روزی انجام می دهند،گفت:  با توجه به کمبود کادر و نیروهای لازم ، این قشر شبانه روز کار می کنند و خستگی مضاعفی دارند. پس همه  باید  از این قشر فداکار تشکر کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فداکاری و تلاش زیاد کادر بهداشتی و درمانی بود که مقام معظم رهبری در مصاحبه ای از همه پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان ها تقدیر کردند.

محمدی لائینی  خطاب به آحاد مردم مازندران گفت: اگر مسوولان و کادر پزشکی برنامه ریزی کنند ولی  مردم همکاری نکنند ، کار پیش نمی رود، با توجه به‌اینکه ما نمی خواهیم ترس و هراسی ایجاد شود ولی باید این وضعیت را جدی بگیریم.
وی اظهار داشت:  از مردم بزرگوار تقاضا دارم تا این توصیه و برنامه ریزی ها را انجام دهند چراکه جامعه ایمانی و مذهبی همیشه گفته اند نظر اطبا حجت است و اگر آنها می گویند نمازجماعت و جمعه برگزار نشود پس نباید بشود؛ چون سلامت اولویت بر همه چیز دارد.
 

اخبار مرتبط

امامزادگان موجب برکت در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: هنرمندان در تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی نقش آفرین باشند

مردم قطع رفت و آمدهای نوروزی را جدی بگیرند

0 نظر

ارسال نظر

capcha