پرداخت صدقه با پیامک!

پرداخت صدقه با پیامک!

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد سعادت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش‌های نوین جذب صدقات مردمی در حال اجرا و بهره‌برداری است. 

وی افزود: بر اساس این سرویس، تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ ، سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند و این مبالغ در قبض دوره‌ای مشترکان دائمی اپراتورها با عنوان کمک‌های مردمی و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ روزانه کسر می‌شود.

سعادت تصریح کرد: مشترکان در سامانه صدقه پیامکی هر یک از اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند صدقه روزانه را با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و طی کردن مراحل مربوطه، عضو سامانه پیامکی شده و روزانه مبالغ یک صد تومان ، ۳۰۰ یا ۵۰۰ تومان را به عنوان صدقه روزانه انتخاب و پرداخت کنند.

این مسؤول ابراز کرد: پس از عضویت مشترک در سامانه پیامکی روزانه ، پیامکی مبنی بر دریافت صدقه، ساعت ۸ صبح هر روز برای مشترک ارسال می‌شود و چنانچه مشترک خواهان لغو عضویت باشد می تواند با ارسال کلمه OFF به سرشماره ۸۸۷۷ عضویت خود را لغو کند.

وی عنوان کرد: همچنین مردم نوعدوست استان می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۰ به شماره ۸۸۷۷ صدقه موردی خود به مبلغ ۵ هزار تومان در مناسبت‌های مختلف همچون صدقه اول ماه قمری، صدقه سفر، صدقه امام زمان (عج)، صدقه تاسوعا،عاشورا و اربعین حسینی و غیره واریز کنند.

سعادت گفت: مشترکان  در این طرح برای پرداخت صدقه از طریق سرشماره اعلام شده هیچ‌گونه هزینهای متحمل نخواهند شد و پیامک‌ها برای مشترکان نیز در این خصوص  به صورت رایگان ارسال می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران در پایان تأکید کرد: صدقات مردم نیکوکار استان در بخش‌های جهیزیه، درمان، فرهنگی، عمرانی و غیره برای مددجویان هزینه می‌شود، با روش صدقه از طریق پیامک کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

اخبار مرتبط

بسته خبری پلیس| از دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران تا پرهیز از سفرهای غیرضروری

0 نظر

ارسال نظر

capcha