۵۳ طرح تا پایان دهه فجر در تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد

۵۳ طرح تا پایان دهه فجر در تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد

سید امیر حسینی جو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

وی گفت :  ۱۴ پروژه شهری با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از سوی شهرداری تنکابن آماده بهره برداری شد ضمن اینکه از این میزان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست این شهر هزینه شده است.

حسینی جو اظهار داشت : روکش آسفالت پنج روستا نیز به طول ۳.۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان آماده بهره برداری است که از این مقدار ۱.۷۵ میلیارد تومان آن سهم مشارکت روستاها در قالب زیرسازی ها بوده و بقیه از محل قیر رایگان بنیاد مسکن صورت گرفته است.

وی به اقدامات صورت گرفته پس از سیل سال ۹۷ اشاره کرد و افزود : بر اساس تهاتر مصالح رودخانه ای و اجرای دیواره حفاظتی در رودخانه ها حدود ۲۱ کیلومتر دایک حفاظتی صورت گرفت که از این مقدار حدود ۱۳ کیلومتر آن دیواره سنگی ایجاد شد.

به گفته فرماندار ویژه تنکابن ، حدود یک از دیواره حفاظتی احداث شده در حاشیه رودخانه های منطقه تزریق بتن صورت گرفته است.

وی یادآور شد : تاکنون حدود ۳۰ هکتار از بستر رودخانه های منطقه آزادسازی صورت گرفته که مجموع اقدامات در این حوزه حدود ۴۳ میلیارد تومان می باشد.

دیدار تشکل های دانش آموزی با امام جمعه تنکابن ، جشن کودک و انقلاب ، همایش بصیرتی گام دوم انقلاب ، برگزاری عصر شعر و خاطره ، عطر افشانی مزار شهدای شهرستان ، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ، یادواره شهدای دانش آموز و نشست روشنگری از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان تنکابن است.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

دستگیری شرور زور گیر در تنکابن

کفش دزدان تنکابن دستگیر شدند

سریال دنباله‌دار رانش زمین در روستای یوج تنکابن

0 نظر

ارسال نظر

capcha