پرداخت ۱۵۷ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان

پرداخت ۱۵۷ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان
به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه ۸۰ هزار خانوار در استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند گفت: در قالب طرح‌های خوداشتغالی از آغاز سال تاکنون ۱۵۷ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت و برای بیش از  ۴ هزار نفر اشتغالزایی شد.
ناصر اسکندری با اشاره به اینکه استان مازندران در جذب اعتبارات اشتغال جزو استان‌های برتر و پیشرو در کشور است افزود: در سال ۹۶ و۹۷ مازندران رتبه نخست اشتغالزایی مدد جویان کمیته امداد را در سطح کشور بدست آورده و امسال نیز کل اعتبارات این اداره کل 220 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از 70 درصد آن پرداخت شده است.
او همچنین از تحویل ۶۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
اسکندری گفت: در سیل ابتدای امسال قریب ۷۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تخریب شد که از این تعداد، ۴۰ واحد مسکونی احداث و تحویل شد و بقیه نیز تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: به ۴۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان نیز آسیب جزئی وارد شد که کار بازسازی این واحد‌ها به پایان رسیده است.
اسکندری مجموع خدمات ارائه شده توسط این نهاد را ۳۰ خدمت بیان کرد و افزود: ماهانه ۱۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود و حدود ۳ هزار نفر زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند که در این راستا سالانه ۸ میلیارد تومان سرانه توسط کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha