رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران

رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از  ایلنا ، صبح دیروز جمعه دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ کشتی نوجوانان مازندران که به نام پهلوان عبدالله موحد نامگذاری شده بود در روستای قراخیل شهرستان قائمشهر برگزار شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم دارالوکاله شجاعی جویبار و باشگاه مالک اشتر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جذاب، این تیم جویبار بود که به برتری 6 بر 4 دست یافت و بعنوان اولین فینالیست شناخته شد.

در دیدار دوم، تیم باشگاه آزادگان بابل به مصاف آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر رفت که این مسابقه با برتری 8 بر 2 آکادمی علیرضا حیدری به پایان رسید و نماینده قائمشهر راهی دیدار فینال شد.

دیدار رده‌بندی هم در نوبت عصر برگزار شد. 2 باشگاه بابلی مالک اشتر و آزادگان به رقابت با یکدیگر پرداختند که این مسابقه با برتری 6 بر 4 تیم باشگاه مالک اشتر خاتمه یافت و این تیم به مقام سوم رسید.

فینال این مسابقات را تیم‌های آکادمی علیرضا حیدری و دارالوکاله شجاعی برگزار کردند و تیم حیدری قائمشهر موفق شد با پیروزی 7 بر 3 عنوان قهرمان لیگ نوجوانان مازندران را از آن خود کند.

این دوره از لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران با حضور 14 تیم و شرکت بیش از 340 کشتی گیر از سراسر مازندران و یک تیم مهمان از استان گیلان در دو گروه و طی مدت 8 هفته در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha