شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مردم را به راهپیمایی حمایت از نظام دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مردم را به راهپیمایی حمایت از نظام دعوت کرد

در این اطلاعیه ای که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنای مازندران قرار گرفت، آمده است:  امت خداجو و قدرشناس مازندران و تمام مسئولان مذهبی و اجرایی، خانواده ایثارگران، علما، بسیجیان، دانشجویان و دانشگاهیان، فرهنگیان، اصناف و دیگر اقشار مردمی دعوت می شوند با حضور در نمازهای جمعه سراسر استان پس از اقامه نماز سیاسی - عبادی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه) در این راهپیمایی سراسری شرکت بکنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران آورده است: ملت ایران و همچنین مردم مازندران با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس سیلی موشکی کوبنده و در هم شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و پشتیبانی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه ورز اسلامی را اعلام خواهند کرد.

همچنین در ادامه این اطلاعیه عنوان شد : مردم مازندران با حضور در این راهپیمایی، مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی و حمایت قاطع از سپاه مقتدر را اعلام خواهند کرد و در عین حال با خانواده های داغدار سانحه هوایی اخیر، اعلام همدردی می نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در پایان اطلاعیه خود اعلام کرد: انتظار می رود که مردم همیشه در صحنه استان باردیگر، حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری را به نمایش بگذارند و حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و حافظان امنیت نظام اعلام کنند.

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، برنامه حضور مردم فردا جمعه در مصلی های سراسر استان برگزارمی شود  و در ساری نیز به صورت راهپیمایی از میدان شهدا به سمت میدان ساعت ساری ، مرکز استان برگزار می شود .

در دیگر شهرستان های مازندران نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد .

اخبار مرتبط

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

قدردانی امام جمعه سوادکوه شمالی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با شهیدان است

0 نظر

ارسال نظر

capcha