معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر:

۲۷ هزار میلیارد ریال برای تامین برق پایدار در مازندران سرمایه گذاری شد

۲۷ هزار میلیارد ریال برای تامین برق پایدار در مازندران سرمایه گذاری شد

مهران گلابکش روز شنبه در جریان بازدید از طرح های در دست اقدام در صنعت برق این ۲ استان در ساری افزود:‌ از مجموع طرح ها، تاکنون چهار طرح تکمیل و بقیه طرح ها نیز با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تلاش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان بر اتمام این طرح ها تا پایان سال است، اظهار کرد: در صورتی که بهره برداری از برخی طرح های در دست اقدام به علت شرایط منطقه به تاخیر بیفتد، از کشاورزان درخواست می شود که با کشت نکردن بهاره و دریافت خسارت، به اجرا و تکمیل این طرح سنگین که مهم‌ترین و گرانترین خط حال حاضر در دست اجرای صنعت برق است، تا قبل از پیک برق سال ۱۴۰۳ کمک کنند. با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و شدت بارش ها و کار در شالیزار برای اجرای خطوط انتقال، امیدواریم مردم همانند گذشته با شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز در سخنانی گفت: در دوره سال اجرایی مهر ماه امسال تا قبل از اوج ۱۴۰۲، طرح های مختلفی با حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در صنعت برق این استان‌ها در دست اجرا است که به طور حتم با پیشرفت فیزیکی مطلوب این طرح ها، توانیم گذر موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.

کوروش موسوی تاکامی تصریح کرد: با اجرا و تکمیل طرح های مهم در دست اقدام در صنعت برق، حدود ۵۰۰ کیلومتر مدار و بیش از ۹۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق این استان ها اضافه می شود. به منظور تامین برق پایدار منطقه، بهبود کیفیت سرویس دهی و تثبیت ولتاژ، طرح احداث خط ۴۰۰ کیلوولت دو مداره قزوین -تنکابن- حسنکیف، پست ۶۳، ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلوولت تنکابن و پست ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلوولت رویان با ارزش سرمایه گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha