صدور 137 رای برای تخلفات شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

خبرگزاری آریا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز با نظارت و کنترل این اداره کل، به تخلفات ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان رسیدگی و 137 رای صادر شد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: از تعداد137 پرونده رانندگان متخلف 6 مورد به لغو کارت هوشمند ،2مورد برائت و مابقی منتهی به تذکر کتبی شد. 

وی از رسیدگی به تخلفات مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا خبر داد و تصریح کرد: عدم دریافت بارنامه و صورت وضعیت ،دریافت بارنامه و صورت وضعیت صوری، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، اضافه تناژ،توقف اتوبوس ها در میادین،واگذاری  وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون ها دانست.

قدمی گفت: بر اساس کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می شود.

وی بیان کرد: مردم،رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha