۶۲ درصد نانوایی‌های مازندران مجهز به دوگانه سوز

۶۲ درصد نانوایی‌های مازندران مجهز به دوگانه سوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، دبیر کارگروه آرد و نان مازندران  با بیان اینکه ۶۲ درصد از نانوایی‌های استان دوگانه سوز می‌باشند افزود: بیش از ۳ هزار واحد خبازی استان هم اکنون دوگانه سوز هستند و در صورت قطع گاز این امکان را دارند که بدون ایجاد کوچکترین وقفه وظیفه پخت نان را انجام دهند.

وفائی نژاد افزود:نانوایی‌های دوگانه و سه گانه سوز استان با آماده کردن مشعل و تامین سوخت جایگزین از جمله گازوئیل و کپسول‌های ۵۰ کیلویی گاز مایع و ژنراتور برق (در صورت قطع برق) آمادگی لازم جهت پخت و تامین نان در شرایط بحرانی را دارند.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران  نان را به عنوان ماده غذایی غالب و یکی از مهم‌ترین منابع تغذیه مردم دانست و گفت: در گذشته بحران قطع گاز مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله پخت نان در خبازی‌های استان مازندران ایجاد می‌کرد در صورتی که اکنون نقطه قوت نانوایی‌های مازندران دوگانه سوز بودن آنهاست.

او  از خبازانی که تاکنون اقدامی برای دوگانه سوز کردن واحد خود انجام نداده اند خواست: فرآیند دوگانه سوز کردن خبازی و فراهم آوری تجهیزات لازم برای آمادگی با بحران‌های احتمالی و تامین نان مورد نیاز مردم در شرایط حساس را تسریع ببخشند.

اخبار مرتبط

بازدید معاون اداری و مالی غله مازندران از نانوایی های رامسر

مشکلی در تامین آرد نانوایی‌های مازندران در ماه رمضان وجود ندارد

۱۰۰۰ نانوایی متخلف در مازندران شناسایی شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha