لوح تقدیروزیرکشورووزیرآموزش و پرورش به استاندارمازندران

لوح تقدیروزیرکشورووزیرآموزش و پرورش به استاندارمازندران

مازندران درساری،در آیین تجلیل ازشوراهای برترآموزش و پرورش کشورکه با حضور ویدیوکنفرانسی معاون اول رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و وزیرکشور و در استانداری مازندران با حضور استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش مازندران برگزار شد، شورای آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان شورای برتر کشور انتخاب و لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به استاندار مازندران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان اهداء شد.

از حیث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها، استان مازندران به عنوان استان برتر انتخاب شده و در استان مازندران نیز رامسر و سوادکوه شمالی از حیث اجرای مصوبات و چمستان و ساری از حیث درآمدهای اختصاصی به عنوان شهرستان‌های برتر استان مازندران انتخاب شدند.

علیرضا سعدی پور با تشکر ویژه از استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان، افزود: کار بزرگی که در زیست بوم کرونایی بابت تهیه ابزارهای آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در مازندران صورت گرفت، تنها با همراهی و حمایت‌های استاندار مازندران می‌توانست روی دهد و اکنون ما مفتخر هستیم که توانستیم رتبه نخست تهیه ابزارهای هوشمند را در کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از روز نخست که بحث تهیه ابزار هوشمند برای دانش‌آموزان مازندرانی در دستور کار قرار گرفت حمایت‌های استاندار مازندران در این امر چنان جدی و محکم بود که تمام عزم اعضای شورا بر این امر قرار گرفت و اتفاق بزرگی در استان صورت پذیرفت.

شایان ذکر است لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش توسط حجت‌الاسلام انتظاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در شورای آموزش و پرورش استان، به استاندار مازندران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش مازندران تقدیم شد.

همچنین لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش استان نیز اهداء شد. 

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha